Sunday, December 5, 2010

Ню супер шит турбо-фолк хита на сезона!

via Lammoth

Здравйте финове от цяла Бaлгария!

Това е блога на вашта любимка Цеци Каляската! Тук може да намирити наи-новите ми клипови и фото-сесий! Тука, само за най-вернити ми фенови пускам най-новия ми клип на станалата вечи мега-хит моя песин „Топките, топките“! със спициялното участйе налегендата на балгарския фолк Слави Трифонов, българската света футболна надежда Джийзъс (поздрави за Три корни), и туитър феномена Сиромахов! Инжои!




turbo new hit
Uploaded by lammoth_bg. - Watch more hot videos.


ОБИЧАМ ВА!

Както знаети, наскоро ми се роди момченци, нигърче, от приятеля ми – звездата на академик софия и националния на Буркина Фасо Окундао Укечукву. Всъщност още не знам дали е от него, щото много си прилича с другите африканци, не мога ги различавам значи. А в Академик играят цели петима от Буркина Фасо! Но в новия ми ал бум съм посвеъила песин по тоя случй – „Разораха ми нивата“. Тъжна балада, да си слуша само на свещи и романтчна обстанувка.

Освен тува пробих и в киноту. Наскоро участвах в амариканската суперпродукция, стрелковия йекшън „Букаке Бийч“. Феновити ще останат изненадани ;)

Доскоро. Обачам ва. Обичайте са!

No comments:

Post a Comment