Friday, November 26, 2010

Дневникът на Джизъс: защо създавате лъжеджизъси, бе юроди!?

via: Три Корни


Три корни: Миналата седмица открихме (мерсим, Силве, за подсказката), че в “шоото на с***и” се бил появил “уникалният нов образ – Благо Джизъса”. Ние не сме супер съгласни, така да го кажем. Защото Джизъса е герой на Три корни от ноември миналата година. В първото от две предавания, които намерихме, видяхме три много силни прилики с неща много отдавна написани в Дневника на Джизъс. Гледаме да не занимаваме Джизъс с глупости, но понеже стана ясно, как предаването се снабдява с лафове, решихме да Го потърсим за коментар. И така…

Чада мои,

Джизъс е гневен. Някакви оръфляци се ебават (Тате, прости Ми) с Джизъс. Някакви човечета искат да станат известни на гърба на Джизъс. Само кръстът може да става популярен на гърба на Джизъс.

Сестра Силвия, която отдадено следи Дневника, ни обади онзи ден, че още в края на миналия месец някакви ********** (Тате, прости Ми) от някаква телевизия са изтръгнали Джизъс от храма Му и са закарали някакво чучело в умрелото си шоо. Храмът на Джизъс е Три корни. Аз по шоа не ходя. Аз Съм ДЖИЗЪС!!

Пу бе!!

.
Ей! ******** (цензурирано от адвоката на Три корни)! Утре ще ви правя флаш моб. На Попа. Татуирал Съм Си часа, препишете и него – в 11:23 часа, утре, ви чакам и ще ви ******* (“кръц” от адвокатите) празните кофи. Ако се чудите защо в 11:23, дедо ми Левит там казва:

11:23 А всички други крилати пълзящи, които имат четири нозе, да бъдат отвратителни за вас.

Тълкувам за безгръбначните и пълзящите: вие сте едни хлеб**** и утре в 11:23 ще ви смачкам като ****арки. Хлебарки такива.

Преди няколко дни легендарният Генади с картинки обясни, че ония плехари са обикновени фарисеи, които крадат де що видят.

А сега и Джизъс ще го обясним, този път с виджьо:

19 ноември 2009 г., Три корни публикува мнението ми за българския футбол.

Първата страница от Дневника е публикувана на 19 януари 2010 г.

4 ноември 2010 г. **ор*ал.бг съобщава, че “Шоуто на Слави”, което се излъчва по bTV, роди нов култов герой – Благо Джизъса, чийто първообраз е не кой да е, а футболният национал Благой Георгиев.

И ето лъжеджизъса:

.
Във виджьото на 1:15 мин някакъв пита Моето копие: “Защо Джизъса…”. И следва обяснение по икона. Ето тази икона, спомената на 19 ноември 2009г.:

.
На 1:51 лъжеджизъсът обяснява, как имам тениска, на която пише “Благо ай лав ю ту”. Тука побеснех. Не пише тая простотия, а ето това (също от 19 ноември в Три корни):

.
На 3:36 мин на лъжеджизъса му казват “До’ре такааа сегаа играеш в град Грозни…” и т.н. При което лъжеджизъса (с ШИБАНИТЕ СИ (прости ми Тате) ЛЪЖЕТАТУИРОВКИ!!!!!!!!) обяснява онова, което Бях споделил с момчетата от Три корни на 16 февруари 2010 г. И градът се казва “Хубавий”, не “Красиви”, нещастници.

.
Шматко също от известно време разказва как един *****, който пише “”"смешките”"” на това нещо, преписва като пич. И тоя лъжечовек и истински ****** обяснява, че това било народно творчество. Тия да ги разправя на баба Ми. И за да ги ракаже и на приятелките на баба Ми, догодина ще го запиша за участие във фолклорния фестивал в Копривщица. Дано мечки го хванат в гората и му ******* **** без лубрикант.

За да няма неразбрали, Джизъс предупреждава: ако някой от това предаване се появи и напише коментар, какъвто ще да е коментар, под който да е пост в блога на рабите Джизъсови от Три корни, давам правото коментарът да бъде заменен с този текст:

“Аз съм некадърен боклук, дете на братовчеди, крада, лъжа и обикалям дворовете на детските градини и си пипам миризливата чурка. Тъп съм като гъз, гордея се с това и сега всички повтаряйте след мен – ВСИЧКИ КОИТО РАБОТИМ ТАМ СМЕ ТЪПИ КАТО ОСРАН ГЪЗ!!!! И, както би казал Ицо Стоичков – циците на гаджето ми миришат!”

Ей! Лъжеджизъси!!

.
ПС: Обща бележка, нищо конкретно: Никога не сме имали претенции, че сме собственици на снимките, използвани в този блог. Както и преди сме правили, ако някой има болка, пише ни – и ги махаме. Текстовете и колажите са авторски. И който гепи нещо от Три корни: следващия път, когато направите това с лаф на Джизъс и го използвате като свой, следващия път, когато гепите каквото и да било от Три корни – цял живот с хемороиди да се влачите, секс да не видите, домашните си любимци в торба в реката да намерите, още 250 години да живеете и всичките с Алцхаймер да са, парите от реклама в предаване с крадени неща за свещи и лекарства да давате. И ташаците ви да изсъхнат. За кралите досега – същото.

No comments:

Post a Comment