Friday, November 26, 2010

За дребните неща – хедхънтинга, алкохола и преписването

via Дъ Риъл Генади


Преди няколко дни ми се образува страшно много смях в следствие на три съобщения, които получих по фейсбук. Разбира се, ги препратих на приятели и познати. Днес реших да публикувам скрийншотите на тукашната общественост, за да може да ги оценят всички както си трябва. Аз нямам тайни в личния си живот – Обеля не е голям квартал и всички се познаваме така или иначе.

Човека се извинява, че за 24 часа в рамките на които е изпратил първите две съобщения не е изтрезнял, абсолютно разбираемо, но това върху което искам да прикова вниманието ви е друго. Става въпрос за репликата „Това, разбира се, по-богат няма да те направи, но поне може да станеш още по-известен“ .

Следващия път когато ми се наложи да наемам хора задължително ще я използвам. Да не говорим, че с темповете с които се продава въпросното списание Максим нищо чудно Олег Даневски да кандидатсва скоро за работа при мен. А той какво работи освен хедхънтинг ли? Ами прави разни неща на фотошоп. Предполагам, когато са решили в редакцията да се свържат с мен той е бил най-трезвения.

И докато сме на темата за въпросното списание, днес разбрах в туитър, че друг наш съвременник пише статии там -Иво Сиромахов. Тъй като Шматко е започнал кампания „Иво Сиромахов е (долен) крадец“ реших, че малко визуална помощ няма да е излишна, за да се разбере за какво точно става въпрос.

Олег и Иво, от това няма да станете по-богати, но поне може да станете още по-известни.

П.П. Познайте кой е откраднал идеята на Три Корни?

П.П.П. Как автора.ком ми открадна JPEG-a най-нагло. И после се поправиха, браво на тях.

П.П.П.П. #siromahovfacts е отговор на наглото посегателство над авторски материал на Три Корни. Не съм аз инициатора, но подкрепям 100% инициативата. И ПРЕСТАНЕТЕ ДА МИ КРАДЕТЕ JPEG-А МАЛОУМНИ МЕДИИ, ДА ВИ ЕБА МАЙКАТА ПРОСТА!

No comments:

Post a Comment